Nr. | Materiāla nosaukums | Materiāls | Kods | Palīgs |
1. |
Perpendikulāru taišņu konstrukcija (I)
Animācija, kurā redzams, kā dotajai taisnei var konstruēt perpendikulāru taisni, izmantojot uzstūri. Skolēnam ir iespēja
1) noskatīties konstrukciju,
2) pierakstīt darba gaitu (secīgi sakārtot atbilstošās darbības).
|
|
M_09_08_VM_01 |
|
2. |
Trijstūra konstruēšana, ja dotas 3 malas
Animācija, kurā redzams, kā (izmantojot lineālu un cirkuli ) var konstruēt trijstūri, ja dotas tā trīs malas. Skolēnam ir iespēja
1) noskatīties konstrukciju,
2) pierakstīt darba gaitu (secīgi sakārtot atbilstošās darbības),
3) izlasīt konstrukcijas pamatojumu |
|
M_09_08_VM_02 |
|
3. |
Trijstūra konstruēšana, ja dotas divas malas un leņķis starp tām
Animācija, kurā redzams, kā (izmantojot lineālu un cirkuli) var konstruēt trijstūri, ja dotas divas malas un leņķis starp tām. Skolēnam ir iespēja
1) noskatīties konstrukciju,
2) pierakstīt darba gaitu (secīgi sakārtot atbilstošās darbības),
3) izlasīt konstrukcijas pamatojumu
|
|
M_09_08_VM_03 |
|
4. |
Trijstūra konstruēšana, ja dota mala un tās divi pieleņķi
Animācija, kurā redzams, kā (izmantojot lineālu un cirkuli) var konstruēt trijstūri, ja dota mala un tās divi pieleņķi. Skolēnam ir iespēja
1) noskatīties konstrukciju,
2) pierakstīt darba gaitu (secīgi sakārtot atbilstošās darbības),
3) izlasīt konstrukcijas pamatojumu. |
|
M_09_08_VM_04 |
|
5. |
Taisnleņķa trijstūra konstruēšana, ja dota katete un šaurais leņķis
Animācija, kurā redzams, kā (izmantojot lineālu un cirkuli) var konstruēt taisnleņķa trijstūri, ja dota katete un šaurais leņķis. Skolēnam ir iespēja
1) noskatīties konstrukciju,
2) pierakstīt darba gaitu (secīgi sakārtot atbilstošās darbības),
3) izlasīt konstrukcijas pamatojumu. |
|
M_09_08_VM_05 |
|
6. |
Taisnleņķa trijstūra konstruēšana, ja dota katete un hipotenūza
Animācija, kurā redzams, kā (izmantojot lineālu un cirkuli) var konstruēt taisnleņķa trijstūri, ja dota katete un hipotenūza. Skolēnam ir iespēja
1) noskatīties konstrukciju,
2) pierakstīt darba gaitu (secīgi sakārtot atbilstošās darbības),
3) izlasīt konstrukcijas pamatojumu.
|
|
M_09_08_VM_06 |
|
7. |
Kvadrāta konstruēšana, ja dota tā mala
Animācija, kurā redzams, kā (izmantojot lineālu un cirkuli) var konstruēt kvadrātu, ja dota tā mala. Skolēnam ir iespēja
1) noskatīties konstrukciju,
2) pierakstīt darba gaitu (secīgi sakārtot atbilstošās darbības),
3) izlasīt konstrukcijas pamatojumu |
|
M_09_08_VM_07 |
|
8. |
Kvadrāta konstruēšana, ja dota tā diagonāle
Animācija, kurā redzams, kā (izmantojot lineālu un cirkuli) var konstruēt kvadrātu, ja dota tā diagonāle. Skolēnam ir iespēja
1) noskatīties konstrukciju,
2) pierakstīt darba gaitu (secīgi sakārtot atbilstošās darbības),
3) izlasīt konstrukcijas pamatojumu |
|
M_09_08_VM_16 |
|
9. |
Taisnstūra konstruēšana, ja dota diagonāle un leņķis starp to un malu
Animācija, kurā redzams, kā (izmantojot lineālu un cirkuli) var konstruēt taisnstūri, ja dota diagonāle un leņķis starp to un malu. Skolēnam ir iespēja
1) noskatīties konstrukciju,
2) pierakstīt darba gaitu (secīgi sakārtot atbilstošās darbības),
3) izlasīt konstrukcijas pamatojumu. |
|
M_09_08_VM_09 |
|
10. |
Taisnstūra konstruēšana, ja dota viena mala un diagonāle
lineālu un cirkuli) var konstruēt taisnstūri, ja dota viena mala un diagonāle. Skolēnam ir iespēja
1) noskatīties konstrukciju,
2) pierakstīt darba gaitu (secīgi sakārtot atbilstošās darbības),
3) izlasīt konstrukcijas pamatojumu
|
|
M_09_08_VM_10 |
|
11. |
Paralelograma konstruēšana, ja dotas divas malas un leņķis starp tām
Animācija, kurā redzams, kā (izmantojot lineālu un cirkuli) var konstruēt paralelogramu, ja dotas divas malas un leņķis starp tām. Skolēnam ir iespēja
1) noskatīties konstrukciju,
2) pierakstīt darba gaitu (secīgi sakārtot atbilstošās darbības),
3) izlasīt konstrukcijas pamatojumu
|
|
M_09_08_VM_11 |
|
12. |
Romba konstruēšana, ja dota mala un tās pieleņķis
Animācija, kurā redzams, kā (izmantojot lineālu un cirkuli) var konstruēt rombu, ja dota mala un tās pieleņķis. Skolēnam ir iespēja
1) noskatīties konstrukciju,
2) pierakstīt darba gaitu (secīgi sakārtot atbilstošās darbības),
3) izlasīt konstrukcijas pamatojumu
|
|
M_09_08_VM_12 |
|
13. |
Taisnleņķa trapeces konstruēšana, ja doti pamati un īsākā sānu mala
Animācija, kurā redzams, kā (izmantojot lineālu un cirkuli ) var konstruēt taisnleņķa trapeci, ja doti pamati un īsākā sānu mala. Skolēnam ir iespēja
1) noskatīties konstrukciju,
2) pierakstīt darba gaitu (secīgi sakārtot atbilstošās darbības),
3) izlasīt konstrukcijas pamatojumu
|
|
M_09_08_VM_13 |
|
14. |
Vienādsānu trapeces konstruēšana, ja dots pamats, sānu mala un leņķis starp tām
Animācija, kurā redzams, kā (izmantojot lineālu un cirkuli ) var konstruēt vienādsānu trapeci, ja dots garākais pamats, sānu mala un leņķis starp tām. Skolēnam ir iespēja
1) noskatīties konstrukciju,
2) pierakstīt darba gaitu (secīgi sakārtot atbilstošās darbības),
3) izlasīt konstrukcijas pamatojumu.
|
|
M_09_08_VM_14 |
|
15. |
Perpendikulāru taišņu konstrukcija II
Animācija, kurā redzams, kā dotajai taisnei (izmantojot lineālu un cirkuli) var konstruēt perpendikulāru taisni. Skolēnam ir iespēja
3) noskatīties konstrukciju,
4) pierakstīt darba gaitu (secīgi sakārtot atbilstošās darbības).
|
|
M_09_08_VM_15 |
|
16. |
Četrstūru klasifikācija
Interaktīvs materiāls. Skolēnam, balstoties uz savām zināšanām par četrstūriem, jāizveido to klasifikācija. Skolēnam jābūt uzmanīgam, jo dažus lodziņus, kuri ievietoti aplamā vietā, met ārā, dažus nemet. |
|
M_09_08_VM_16 |
|